Значні позитивні зміни від впровадження єдиного електронного квитка, про яке вже другий рік поспіль гучно заявляв мер Києва Віталій Кличко, кияни поки так і не змогли відчути. Соцмережі продовжують рясніти фотографіями величезних черг в метро та занедбаного наземного транспорту. І ось з'ясувалося, що саме е-Квиток може призвести ще і до позбавлення безкоштовного проїзду пільгових верств населення. Кого саме це торкнеться, повідомили на засіданні Постійної комісії Київради з питань транспорту, зв'язку та реклами.

Для школярів потрібні квитки учня: поки немає фінансування

Як відзначили в ході засідання, нині 150 тисяч пасажирів вже користуються е-Квитком, що у кілька разів більше, ніж було на початку року. Проте, інтенсивне відмовлення від жетонів не є ознакою вдалого переходу до повноцінного введення єдиного електронного квитка.

"У нас виникло кілька проблем: перша з них – це перевезення дітей, яких ми маємо забезпечити картками учня. Зараз у нас тендер проведений, але, на жаль, фінансування немає", – повідомляє голова Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам від 60 років та сім'ям готують нову допомогу: виплатять по 10 800 грн одним платежем Виїзд з України зміниться 18 березня: які нововведення чекають на всіх вже в понеділок Кого не мобілізують до армії: перелік професій Потрібно бути готовими: що буде з курсом долара до літа
Показати ще

Як виявилося, це питання стало одним із цілої низки інших проблем, що "простоюють" внаслідок систематичного зриву пленарних засідань Київради.

"Як тільки відбудеться сесія Київради, ми зможемо всім школярам зробити картки. У нас є створений реєстр дітей і це не буде достатньо складною задачею", – відзначає Юрій Назаров.

Позбавити пільг може…прописка

Та, якщо із дітьми – це лише питання часу, то представники пільгових категорій, взагалі, можуть залишитися "за бортом". Мова йде про жителів інших міст України.

"Більш глобальна проблема – перевезення пільговиків, які не є киянами. Це не затверджено ні на державному рівні, ні на рівні Київради. Як ми маємо їх возити: безкоштовно чи вимагати з низ кошти? Ми до сих пір отримати відповідь на це питання не можемо. Днями Луцьк прийняв рішення, що вони пільговиків, які не є мешканцями цього міста, будуть возити тільки за гроші. Тож ми очікуємо на рішення, як ми будемо возити", – підкреслює голова Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров.

Варто нагадати, що до 31 жовтня триватиме дослідна експлуатація Автоматизованої системи обліку оплати проїзду у міському пасажирському транспорті Києва. Тож вже за кілька тижнів АСОП мала б бути введена у промислову експлуатацію на всіх видах та маршрутах громадського транспорту столиці.

Втім, чи відбудеться цей перехід вчасно, поки невідомо.

Тож про подальший розвиток подій читайте на порталі Знай.ua.