"На жаль, проблема з нав’язуванням страхування як чогось необхідного все ще актуальна. Жалію, що не ознайомився з правилами переоформлення картки до того, як пішов до відділення (і не почитав коментарі на сайті Мінфіну). Тому й заплатив, як телепень. Скарг до цього не було, а от тепер — є неприємний момент", - скаржиться чоловік.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Користувач вказує, що продовжується практика "впарювання" страховок, які людям насправді не потрібні. Це означає, що при відкритті або переоформленні різних банківських послуг, таких як картки або кредити, клієнтам можуть намагатися продати додаткові страхові поліси або пакети, які вони не хочуть або не потребують. Це може бути додатковим витратою для користувачів.
Для переоформлення картки киянина, треба зробити кілька кроків. Спочатку потрібно звернутися в одне з відділень банку з паспортом та ідентифікаційним кодом, якщо ви живете в Києві.
Якщо ви є студентом або працюєте в Києві, вам також може знадобитися довідка з навчального закладу або роботи. Під час першого візиту в банк вам потрібно заповнити заяву-анкету та підписати договір.
Після цього через кілька тижнів вам потрібно знову прийти до банку, щоб отримати свою картку. Якщо ви маєте пільги, для активації транспортного додатка вам треба звернутися до каси метрополітену. Це означає, що процес переоформлення картки киянина може бути тривалим та складним, особливо для тих, хто має певні пільги.
Нагадаємо, біжи у відділення або плати: клієнти "Ощадбанку" роздратовані неможливістю закрити рахунок
Раніше ми писали про те, що Дмитро Беспалов розповів, як розрахувати собівартість перевезення одного пасажира у громадському транспорті
Крім того, Знай.ua повідомляв, на картку ПриватБанку не прийшла пенсія: що робити