Клієнти ПриватБанку скаржаться на крадіжку заощаджень зі своїх рахунків. Про це свідчить відгук українки на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДо ПриватБанку звернулася українка, у чоловіка якої з картки вкрали всі сімейні заощадження в сумі майже 100 тисяч гривень.
"З картки ПриватБанк мого чоловіка шахрайським методом було вкрадено всі наші сімейні заощадження: 97 000 тисяч гривень", - поділилася українка.
Постраждалі одразу звернулися до відділення банку та написали заяву до правоохоронних органів. У "Приваті" пообіцяли повернути вкрадені кошти, але пізніше виявилось, що своїх заощаджень сім'я вже не побачить.
"Консультант сказала, що оскільки сума крадіжки досить велика, гроші повернуть протягом півроку. Сьогодні звернулися до банку, щоб дізнатися на якомусь етапі повернення коштів. У ПриватБанку нам відповіли, що гроші нам не повернуть, бо ми перейшли "за посиланням". Жодної письмової відповіді від банку не отримали", - обурилася жінка.
Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та перепросили за інцидент. Водночас пообіцяли зв'язатися з клієнткою для того, щоб допомогти у вирішенні проблеми.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк вирішив "озолотити" клієнтів: роздасть гроші та подарунки за прості операції.
Також наш портал інформував, "пастка", в яку легко потрапити: клієнтів ПриватБанку застерегли від втрати грошей.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти Monobank скаржаться на безпричинне блокування карт: навіть переказ 100 гривень може стати "фатальним".