Національний регулятор НБУ займається не лише упорядкуванням стабільності курсу валют та обліковими ставками, Нацбанк має функцію вирішення проблемних питань з приводу порушень прав споживачів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ НБУ порадили українцям, як чинити у випадках, коли та чи інша фінустанова порушує права клієнтів.
Насамперед, зазначають у регуляторі, слід звернутися безпосередньо до самої фінустанови. Можна зателефонувати на "гарячу лінію" або надіслати письмову скаргу на керівництво цієї установи.
Якщо питання не вдалося вирішити шляхом звернення до фінустанови, можна звернутися до Національного банку.
Це можна зробити:
- через онлайн-форму на сайті НБУ за посиланням ;
- надіславши листа на електронну пошту: nbu@bank.gov.ua;
- зателефонувавши до контакт-центру НБУ: 0 800 505 240;
- через чат-бота nbu_contact_bot у Viber або Telegram
Важливо не лякатися, а докладно розповісти, що трапилося, із зазначенням усіх складових питання. Також у звернення важливо вказати ваше прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання та електронну пошту.
Національний банк має 30 календарних днів для розгляду звернення. Але на актуальні та термінові звернення регулятор намагається відповідати оперативніше.
Нагадаємо, що банк не віддає грошей за комуналку: юрист підказав, що треба зробити.
Раніше ми повідомляли, що запроси друга і залишись без бонусів: клієнт обурений дивною політикою "Сенс Банку".
Також стало відомо, що ці картки точно заблокують: які перекази потраплять під пильне око НБУ.