Трапляються випадки, коли покупець в магазині може пошкодити або повністю знищити товар. А продавці користуючись не знанням законів та прав вимагають чималі компенсації.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЩоб уникнути зайвих витрат та не витрачати гроші дарма, в Держпродспоживслужбі розповіли в яких випадках платити покупець, а коли потрібно доводити свою невинуватість.
Якщо ви пошкодили товар ненавмисне, то українське законодавство повністю на вашому боці.
"Згідно зі статтею 323 Цивільного кодексу України ризик випадкового знищення та випадкового псування майна несе його власник, якщо інше не встановлено договором або законом. Адже покупець – не власник, поки не заплатить за товар" - зазначили в відомстві.
Якщо ж продавець наполягає на вашій провині, то її потрібно доводити в суді. Адже самостійно працівники магазину не мають право встановлювати та стягувати виплати з покупця. До їх обов'язків належить тільки фіксація пошкодженого або знищеного товару. Тому, щоб виявити факт правопорушення потрібно викликати працівників поліції.
Однак, вищезазначені факти не означають сто відсоткову правоту покупця в псуванні товару. Тому, рішення про відшкодування вартості за пошкоджений/знищений приймається в судовому порядку.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, магазини часто ігнорують це правило: який товар краще уникати споживачам
Раніше портал Знай інформував, вас дурять при кожному поході до супермаркету: українцям розповіли, що краде їхні гроші з гаманця
Також наш портал повідомляв, залишати на вулиці чи брати з собою: власникам домашніх пухнастиків прояснили важливий момент