Кабінет Міністрів України вніс зміни до правил перерахунку комунальних послуг, і тепер це стало ще більш справедливим для споживачів.

Отже, якщо опалення не таке гаряче, як нам хотілося б, або вода стала трохи холоднішою, ніж зазвичай, можна просити перерахувати вартість послуг. Про це розповів адвокат Олександр Головченко у своєму Facebook.

Комунальні платіжки / скріншот з відео
Комунальні платіжки / скріншот з відео

Ці зміни охоплять сферу постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, водовідведення та управління побутовими відходами.

Популярні новини зараз
Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот Відмова може бути вигідною: українцям пояснили переваги Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити У Києві помітили величезну чергу до лікарні: що сталося
Показати ще

Що може стати приводом для перерахунку?

  • зниження температури теплоносія та гарячої води;
  • зниження температури повітря у приміщеннях споживача (за наявності договору);
  • перевищення виконавчих строків проведення аварійно-відновлювальних робіт;
  • невідповідності складу та якості гарячої та холодної води;
  • недотримання вимог щодо поводження з побутовими відходами, порушення графіка вивезення побутових відходів тощо.

Оплата комунальних послуг, кадр з відео
Оплата комунальних послуг, кадр з відео

"Виконавець зобов'язаний протягом одного місяця, наступного за розрахунковим періодом, самостійно здійснити перерахунок відповідно до вимог цього Порядку", — пише Олександр.

Якщо виконавці не виправляють жодної з цих ситуацій протягом місяця, вони зобов'язані сплатити споживачам компенсацію.

Комунальні послуги, скріншот: YouTube
Комунальні послуги, скріншот: YouTube

Важливо відзначити, що перерахунок здійснюватиметься навіть за наявності боргу. У разі відсутності заборгованості сума перерахунку та неустойки зараховується на погашення майбутніх платежів або в оплату майбутніх послуг.

Цей принцип поширюється усім споживачів у багатоквартирних будинках, якщо, припустимо, перерахунок здійснюється за актом-претензії від однієї з мешканців.

Тож тепер споживачі зможуть почуватися впевненіше, що отримують за свої гроші максимум комфорту та обслуговування.