Українці все частіше скаржаться, що передані показники лічильника не беруться постачальниками до уваги, а в платіжках з'являються незрозумілі суми. Чому так може відбуватися, розповіли на facebook-сторінці АТ "Облтеплокомуненерго".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНерідко побутові споживачі одержують платіжки з нарахуваннями, які відрізняються від фактичного споживання. У цьому показники лічильників передаються своєчасно. Іноді такі неточності трапляються через різні помилки з обох сторін. Але є й інші причини.
Так, фахівці попереджають, що показники можуть не братися до уваги, якщо лічильник не пройшов у призначений період перевірку. У разі нарахування здійснюються за нормами споживання чи основі даних загальнобудинкових приладів обліку.
"Якщо повірка лічильника не була проведена в терміни передбачені чинним законодавством, його показання не можуть бути взяті до розрахунку. В такому випадку, нарахування будуть проводитись на основі даних загальнобудинкових приладів обліку або за нормами споживання", - повідомили споживачам.
Зазначається, що зазвичай у платіжках українців інформують, що міжповірочний інтервал приладів обліку вже закінчується.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Київтеплоенерго" попередило споживачів: що потрібно встигнути до кінця лютого.
Також наш портал інформував, українцям компенсують майже 1000 гривень за зимову комуналку: хто отримає гроші.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, звідки взялися 35 мільярдів боргу: експерт запевнив, що українці вчасно оплачують комуналку.