Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які уважно стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важливі новини. Цього разу у поле нашої уваги потрапила відповідь на актуальне запитання щодо квитанцій за опалення.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНерідко споживачі скаржаться, що не завжди вчасно отримують поштову скриньку рахунки на оплату послуг.
Про це розповіли фахівці з компанії "Полтаватеплоенерго" у мережі Facebook.
"Для підприємства важливо, щоб кожен споживач володів інформацією про стан особового рахунку. Тому ми постійно моніторимо якість поштової доставки паперових повідомлень з рахунками до поштових скриньок полтавців", — розповіли в компанії.
Тому якщо паперові рахунки поштою не надійшли, радимо без зволікань повідомити про це "Полтаватеплоенерго". Зробити це можна такими способами:
- через он-лайн сервіси офіційного сайту підприємства (http://te.pl.ua/) "Особистий кабінет споживача" або "Надіслати нам лист";
- електронним листом на скриньку info@pte.poltava.ua.
Обов'язково вкажіть вашу повну адресу (за якою виходить послуга), контактний телефон, прізвище та ініціали одержувача послуг.
Нагадайте про це своїм рідним та знайомим. Для них ця інформація також буде корисною.
Нагадаємо, збирайте документи: в "Нафтогазі" терміново звернулися до власників квартир.
Раніше повідомлялося, у теплому будинку і не з порожнім гаманцем: українцям підказали як не переплачувати за газ.
Також, тарифи на комуналку підскочили на 13%: які послуги подорожчали.