В українців з карток ПриватБанку часом пропадають гроші і при цьому немає жодного інформування чи запиту на підтвердження операції. Відповідна скарга з’явилася на порталі "Мінфін".

Українка поскаржилася, що поки що вона спала її карту "Привата" обчистили. При цьому вона не отримала жодного інформування, а захист не спрацював. Кошти нібито списалися на вимогу якогось сайту, але жінка запевнила, що карту ніде не "світила".

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"Списали кошти вночі, без смс та підтвердження дзвінком. Наразі невідомо, чи вдасться повернути кошти. Усі можливі засоби інформування були підключені", - написала клієнтка.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
Укренерго піднімає тарифи: на скільки зросте вартість світла у 2026 році Мобілізація їх не омине: ким зацікавиться ТЦК у листопаді Електроенергія, вода та газ: на скільки зміняться тарифи на комуналку у листопаді Боржникам дадуть "пільговий тиждень": у Раді готують нові правила
Показати ще

У ПриватБанку відреагували на скаргу і пояснили, чому з клієнткою могло статися таке лихо.

"Подібні списання без додаткового підтвердження можливі лише в разі, якщо на сайті раніше були введені дані картки та надана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести термін дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику", - відповіли працівники банку.

Списання грошей. Фото: скрін Мінфін
Списання грошей. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Я за все життя стільки не заробив!": заблокували рахунок через майже 3 мільйони, про які він чує вперше.

Також наш портал інформував, гроші та комісію зняли, а готівку не видали: клієнтка Монобанку залишилася без коштів, але з обіцянками банку.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Заморозив гроші на пів року": ПриватБанк залишив українця з порожніми кишенями через просту операцію.