Українка поскаржилася, що не змогла зняти гроші зі своєї карти Monobank. Через технічний збій на отримання грошей їй доведеться чекати до 60 днів. Про це вона розповіла у своєму відгуку на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами клієнтки Monobank, вона скористалася банкоматом Ощадбанку для зняття готівки у розмірі 1000 гривень. Пристрій дав збій й кошти не видав, але сума списалася з рахунку. Спочатку їй пообіцяли повернути гроші протягом одного періоду, а згодом попросили почекати ще до двох місяців.
"Знімали 1000 грн з картки Монобанк у банкоматі Ощад, кошти з картки списало, але банкомат не видав, зателефонувала на гар. лінію Ощад, там сказали дзвонити Монобанку, оператор Монобанк сказав чекати до 02.10 кошти повернуть, сьогодні дзвоню — чекати ще 60 днів", – поскаржилася клієнтка.
Постраждала зізналася, що вже не вірить у повернення грошей і має намір звертатися до суду.
"Я просто в шоці, а якби це було не 1000, а 10000? Жодної відповідальності перед людьми, дуже негативні враження про цей Монобанк, я так думаю, що моя 1000 зникла", - обурилася жінка.
Фахівці Monobank відповіли на скаргу та запевнили, що питання буде вирішено, але терміни залежать від того, коли буде відповідь платіжної системи. Процес може зайняти до 60 днів, але часто повернення коштів відбувається швидше.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, сервіси Monobank дають збій: українці скаржаться, що втрачають гроші.
Також наш портал інформував, "Платити не буду": клієнт "Monobank" помітив, що його кредитні гроші "зникають" у різних країнах.
Крім того, ми писали, "Потрібно приходити і питати": клієнти ПриватБанку не можуть зняти гроші з власного рахунку.