Мобільним зв'язком користується майже кожний українець. Часом трапляються ситуації, коли оператор списує гроші та абоненту здається це незаконним. Що робити в такій ситуації та як добиватися справедливості, розповіли у Держпродспоживслужбі.

У соцмережах та різних ресурсах регулярно можна побачити скарги абонентів через незрозумілі списання коштів з мобільного рахунку. Часто ситуації швидко вирішуються, але що робити, коли претензії ігноруються компанією?

Мобільний зв'язок. Фото: скрін youtube
Мобільний зв'язок. Фото: скрін youtube

Споживач під час замовлення та/або отримання телекомунікаційних послуг має право:

  • отримувати від оператора, провайдера інформацію про надані послуги;
  • відмовитись від оплати телекомунікаційної послуги, яку вони не замовляли;
  • оскаржити неправомірні дії оператора, провайдера шляхом звернення до суду та уповноважених державних органів;
  • відмовитись від телекомунікаційних послуг у порядку, встановленому договором про надання телекомунікаційних послуг.

Мобільний телефон. Фото: YouTube
Мобільний телефон. Фото: YouTube

Популярні новини зараз
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Показати ще

У Держпродспоживслужбі зазначають, що якщо абонент вважає, що з його рахунку незаконно списали кошти та відмовляються їх повертати, то йому слід звернутись до відповідних органів.

"Якщо у вас є підстави вважати, що списання коштів сталося неправомірно, а претензії ігноруються суб’єктом господарювання, ви маєте право подати скаргу до територіального органу Держпродспоживслужби за місцем проживання", - пояснили українцям.

Раніше портал Знай повідомляв, зникають гроші, а оператору байдуже: клієнтка Lifecell скаржиться на жахливе обслуговування.

Також наш портал інформував, не лише без зв'язку, а й без інтернету: у Мінцифри попередили українців.

Крім того, ми писали, українці можуть залишитися без зв'язку: Київстар, Vodafone та Lifecell не готові до тривалих блекаутів.