"Нафтогаз" переніс сервіси в онлайн та спростив життя багатьом клієнтам. Але багато українців скаржаться, що в компанії зовсім забули про пенсіонерів, які не мають смартфонів та інтернету. Як вирішувати газові питання літнім громадянам, розповіли у пресслужбі "Нафтогазу".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДо газопостачальної компанії звернулася українка зі скаргою, що всі сервіси перенесли в онлайн, але не подумали про пенсіонерів, які не мають змоги крокувати в ногу з часом.
"Все це добре для смартфонів і молодих. А що мають робити 80 літні у яких телефони старенькі. І з інтернетом не дружать. І сусідів не мають відповідних", - поцікавилася клієнтка.
Фахівці "Нафтогазу" заявили, враховують категорію клієнтів, для яких процес диджиталізації дається складнішим. Для них компанія докладає зусиль, щоб перехід на цифрові послуги був максимально зрозумілим та простим.
В той самий час для пенсіонерів та інших категорій клієнтів, які з якоїсь причини не можуть користуватися онлайн-сервісами, діє гаряча лінія:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Київстар);
- 093-300-2-888 (Lifecell).
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Придумали, як загнати в борги": "Нафтогаз" на рівному місці нараховує зайві суми у платіжках.
Також наш портал інформував, комунальники просять ще: українцям озвучили важливі зміни щодо лічильників.
Крім того, ми писали, "Нафтогаз" ламає голови пенсіонерам, надсилаючи одразу по три квитанції: "Заплутати та гроші здерти".