В Україні відновили повірки лічильників, зокрема й електроенергії. У зв'язку з цим в українців постає багато питань, на деякі з них відповіли фахівці "Черніговобленерго".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЕнергетики наголошують, що у питанні повірки лічильників слід розділяти побутових та непобутових споживачів. Так, саме непобутові споживачі відповідають за своєчасну перевірку приладів обліку.
Щодо перевірки електролічильників побутових споживачів, то за її проведення відповідає оператор системи розподілу. Перевірка виробляється із засобів операційних витрат підприємства. У разі на споживача покладається одне завдання - забезпечувати цілісність лічильника, всіх його пломб.
"Щодо відновлення вимог щодо держповірки лічильників… Тут побутовим споживачам перейматися не треба, адже не вони відповідають за точку комерційного обліку в частині забезпечення її періодичної повірки. Їм потрібно слідкувати лише за станом свого електролічильника і відповідати за його фізичне збереження", - пояснили фахівці.
Енергетики додали, що перевірка лічильників побутовим споживачам проводиться у порядку черги. Якщо фахівці плануватимуть візит до споживача, заздалегідь його повідомлять.
Раніше портал Знай повідомляв, терміново перевірте всі розетки: саме це робить ваші платіжки за електрику ще більше.
Також наш портал інформував, безкоштовна установка смарт-лічильників: в обленерго розповіли, як записатися в програму.
Крім того, ми писали, готуйте гаманці: в обленерго назвали категорію українців, яких дуже засмутять рахунки за світло.