Українець розповів, що втратив гроші, скориставшись послугою у додатку Monobank. Про це він розповів у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнт Monobank попередив, що з послугою "Повторити платіж" потрібно бути обережнішим. Він заявив, що скористався нею і зрештою втратив кошти, оскільки вони пішли на рахунок зовсім іншої людини.
"Зіштовхнутися з ситуацією де в додатку монобанка вирішив зробити повторний платіж, при цьому просто змінив суму коштів на менше, з 5000 на 1000 грн. Помилитися там навіть не можливо, з вигляду усе доступно і зручно, але зробивши повторний платіж, гроші потрапили на іншого користувача монобанку", - поділився клієнт.
Українець стверджує, що працівники банку ніяк не допомогли йому з поверненням грошей та переклали все на його плечі. Додатково йому запропонували звернутись до суду.
"Звернувшись до служби підтримки нічого не вирішили, оскільки їм потрібно зв'язатися з тим власником картки, але вони не можуть з ним зв'язатися. Гроші не більші за 1000 грн, але… проблема чомусь переклалась на мене", - обурився клієнт.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Monobank пояснив, як оформити знижкову картку "АТБ": витрачати на продукти доведеться менше.
Також наш портал інформував, українці з картами Monobank зможуть заощадити на послугах "Укрпошти": як отримати знижку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, Монобанк почав "тягнути" гроші в українців, поки вони сплять, клієнти невтішні: "Працюють 24/7, щоб ви витратили".