"Monobank" розчаровує дедалі більше клієнтів. Одному з них списали всі гроші "за наказом" невідомого нотаріуса, а коли українець захотів розібратися в ситуації, банк відмовив йому в допомозі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець у відгуку на порталі "Мінфін" розповів, що йому надіслали повідомлення про блокування 21 000 гривень від якогось приватного нотаріуса. Ймовірно, йдеться про арешт коштів. Він звернувся до служби підтримки з надією отримати допомогу, але йому сказали звертатися з усіх питань до нотаріуса.
"Тупо опустилися на рівень ***, раніше нормальна компанія була, а зараз звичайний МММ, не зберігайте великі гроші у цього банку, в один момент він все відбере", - додав клієнт.
Вже в коментарях до відгуку представник "Monobank" спромігся роз'яснити ситуацію. Клієнту відповіли, що банк не займається розслідуванням та виявленням незаконності рішення Виконавчої служби. Він лише накладає арешт чи списує кошти.
"Якщо ви не згодні з рішенням Виконавчої служби, ви в праві його оскаржити згідно з чинним законодавством. Банк в будь-який момент готовий піти назустріч, і ми зробимо все можливе, щоб максимально швидко зняти арешт після отримання даної інформації про зняття арешту", - йдеться у повідомленні банку.
Нагадаємо, Monobank пояснив, як оформити карту знижки "АТБ": витрачати на продукти доведеться менше
Раніше ми писали про те, що "Скільки можна знущатися?": "Ощадбанк" залишив без грошей українку з немовлям
Як повідомляв Знай.ua, ПриватБанк вдвічі знизив тариф на важливу послугу: гаманці українців будуть цілішими.