Українці скаржаться на перепади напруги, через які виходить з ладу техніка. Відповідна скарга з'явилася в коментарях під однією із публікацій компанії YASNO у соцмережі facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнтка YASNO заявила, що через різкі стрибки напруги у неї згорів котел і перепади продовжують періодично повторюватися.
"Ви краще скажіть, що робиться з напругою? Живу в Києві, це жах. Вночі 240, вдень скаче то 215, потім стрибок 220, потім 230. Що за такі різкі стрибки? За що я повинна платити, за те, що в тому році полетів котел", - поскаржилася українка.
У YASNO зазначили, що при перепадах напруги насамперед рекомендується вимкнути техніку з розеток, щоб уникнути негативних наслідків.
"У разі коливання напруги, перш за все, радимо вимкнути електроприлади з розеток, щоб уникнути аварійної ситуації або виведення з ладу техніки", - порадили фахівці YASNO.
Друге, що потрібно зробити – повідомити про коливання напруги оператора системи розподілу (ОСР), який займається всіма технічними питаннями та відповідає за якість електропостачання.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, здирають удвічі більше грошей: українці лютують через те, що YASNO завищує суми у платіжках.
Також наш портал інформував, як зменшити суми у платіжках власникам газових котлів: поради на опалювальний сезон.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, менше споживаємо, але суми у платіжках не змінюються? Кому насправді вигідна "економія" українців на комуналці.