Один із найбільших українських банків, компанія "Monobank", яка користується популярністю серед користувачів сучасних гаджетів, продовжує подавати неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу уважний клієнт вирішив нагадати, що деякі клієнти банку, котрі платили за комуналку ще навесні 2023 року, не отримали жодних відомостей про нарахування у постачальників.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта Monobank на порталі Minfin, у розділі для відгуків.
"7 березня я заплатив за комуналку близько 5 тисяч гривень. (вода, світло, газ тощо) Через тиждень звернув увагу, що грошей немає в кабінетах компаній. Надіслав квитанції до компаній вони сказали гроші не надходили. Я звернувся на підтримку банку вони сказали, що у всьому провиною Айбокс, що їм ліцензію анулювали, але я платив з картки в додатку монобанку, то сказали мені, що Айбокс переведе кошти на рахунки, але вони не знають термінів.
Сьогодні вересень – місяць. Обіцянки про переказ коштів досі йдуть. Але я дізнався про неймовірну цікаву інформацію, навіть не знаю що й думати. Коротше, вони мені неодноразово надавали інформацію, що одержувачі коштів (комунальні підприємства) повинні написати заяву на вимоги кредитора, ну і ось мені вказали, що вже всі компанії написали їх.
Ну і ось схема яка, я теж написав заяву на вимоги кредитора до айбокс банку, і мені надійшла відповідь, дуже суха і наприкінці абзац у якому сказано, що підприємства можуть подати заяву на вимоги кредитора.
Тобто мене не внесли до списків кредиторів та мотивували, що компанії мають право подати відповідну заяву. Я у свою чергу заяву 06.09.23 надав згідно зразком та додав квитанції. Але цікава ситуація наступна, що я направив запит до компанії комунальні, і вони мені надали відповідь, що вони надсилали цю заяву – ще, увага, – 04.04.2023 (зареєстровано).
Тобто на момент мого звернення айбокс знав про ці заяви та найголовніше "компаніям було відмовлено". А як тоді виходить їм відмовили, мені відмовили, тоді де гроші? І чому мені відмовили? Це як взагалі?", - поділився своєю неприємною ситуацією клієнт банку.
Нагадаємо, ПриватБанк заганяє людей у мінуси старими купюрами: видають охоче, а назад забрати – морозять.
Раніше повідомлялося, що Монобанк почав "тягнути" гроші в українців, поки вони сплять, клієнти невтішні: "Працюють 24/7, щоб ви витратили".
Також, касовий апарат у смартфоні: Monobank запустив корисний сервіс.