Один із найбільших українських банків, компанія "Monobank", яка користується популярністю серед користувачів сучасних гаджетів, продовжує подавати неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.

Цього разу уважний клієнт вирішив нагадати, що деякі клієнти банку, котрі платили за комуналку ще навесні 2023 року, не отримали жодних відомостей про нарахування у постачальників.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта Monobank на порталі Minfin, у розділі для відгуків.

Monobank. Фото: скрін youtube
Monobank. Фото: скрін youtube

"7 березня я заплатив за комуналку близько 5 тисяч гривень. (вода, світло, газ тощо) Через тиждень звернув увагу, що грошей немає в кабінетах компаній. Надіслав квитанції до компаній вони сказали гроші не надходили. Я звернувся на підтримку банку вони сказали, що у всьому провиною Айбокс, що їм ліцензію анулювали, але я платив з картки в додатку монобанку, то сказали мені, що Айбокс переведе кошти на рахунки, але вони не знають термінів.

Популярні новини зараз
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

Сьогодні вересень – місяць. Обіцянки про переказ коштів досі йдуть. Але я дізнався про неймовірну цікаву інформацію, навіть не знаю що й думати. Коротше, вони мені неодноразово надавали інформацію, що одержувачі коштів (комунальні підприємства) повинні написати заяву на вимоги кредитора, ну і ось мені вказали, що вже всі компанії написали їх.

Ну і ось схема яка, я теж написав заяву на вимоги кредитора до айбокс банку, і мені надійшла відповідь, дуже суха і наприкінці абзац у якому сказано, що підприємства можуть подати заяву на вимоги кредитора.

Тобто мене не внесли до списків кредиторів та мотивували, що компанії мають право подати відповідну заяву. Я у свою чергу заяву 06.09.23 надав згідно зразком та додав квитанції. Але цікава ситуація наступна, що я направив запит до компанії комунальні, і вони мені надали відповідь, що вони надсилали цю заяву – ще, увага, – 04.04.2023 (зареєстровано).

Тобто на момент мого звернення айбокс знав про ці заяви та найголовніше "компаніям було відмовлено". А як тоді виходить їм відмовили, мені відмовили, тоді де гроші? І чому мені відмовили? Це як взагалі?", - поділився своєю неприємною ситуацією клієнт банку.

Відгук невдоволеного клієнта "Monobank", скріншот: Minfin
Відгук невдоволеного клієнта "Monobank", скріншот: Minfin

Нагадаємо, ПриватБанк заганяє людей у ​​мінуси старими купюрами: видають охоче, а назад забрати – морозять.

Раніше повідомлялося, що Монобанк почав "тягнути" гроші в українців, поки вони сплять, клієнти невтішні: "Працюють 24/7, щоб ви витратили".

Також, касовий апарат у смартфоні: Monobank запустив корисний сервіс.