Чимало українців справно передають показники газових лічильників, щоб їм не нараховували зайві суми у платіжках. Але, як виявилося, споживачі переплачують навіть якщо проводять цю процедуру.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це заявила українка під постом компанії "Нафтогаз" у Facebook. Вона розповіла, що у житлі, де встановлено газовий лічильник, ніхто не проживає протягом чотирьох місяців. Незважаючи на це, споживач регулярно передає показники оператору, щоб уникнути переплати.
Однак це не заважає "Нафтогазу" щомісяця нараховувати по 1 кубометру газу, через що накопичуються борги. Українка обурюється, бо не хоче викидати гроші на вітер через несправедливість з боку компанії.
"Чотири місяці поспіль передаю ті самі показання лічильника, тому що в будинку ніхто зараз не проживає і газ ніхто не використовує, боргів немає, але ви все одно надсилаєте рахунки, нараховуючи 1 куб газу на місяць і робите мені борги - вже 4 куби. Чому я маю оплачувати ці намальовані вами куби, якщо показання не змінюються!?" - написала вона.
Команда підтримки "Нафтогазу" відреагувала на скаргу споживача та попросила зв'язатися особисто, але не пояснила іншим користувачам мережі, чому це могло статися.
Нагадаємо, серйозний недолік у роботі "розумних лічильників": "Заміна не вирішує"
Раніше ми писали про те, що в "Укренерго" розповіли про те, чи готова наша енергосистема до обстрілу
Як повідомляв Знай.ua, перевірка лічильників в Україні: як замовити послугу