Українка поскаржилася, що "Ощадбанк" залишив її з немовлям без грошей, оскільки карту, на яку приходять виплати, заблоковано. Деталі вона пояснила у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнтка "Ощада" розповіла, що її картку було заблоковано виконавцем, але вона надіслала запит на розблокування, щоб можна було знімати суму, дозволену законом. Втім, банк понад місяць ніяк не реагує.
"Крик душі, скільки можна знущатися з клієнтів? Банк огидний, і це державний на секундочку!!! Написала 14 серпня 2023 р. в юстиції лист на розблокування рахунку, щоб можна було знімати гроші (2 прожиткові мінімуми). 18 серпня юстицією було направлено на банк. 18 серпня!!! А зараз уже 25 вересня!", - поскаржилася клієнтка.
Українка зазначила, що на карту їй приходять соцвиплати на немовля. У банку заявляють, що рахунок розблокують, але у "порядку живої черги". Скільки чекати, ніхто сказати не може.
"На карту приходять дитячі гроші (у мене немовля). Як жити? За що жити? Минуло вже більше місяця карту все не як не розблокують", - додала жінка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, в "Ощадбанку" відмовляються приймати комунальні платежі без купівлі страховки: що робити клієнтам.
Також наш портал інформував, "Ощадбанк" подарує клієнтам десятки смартфонів: тільки потрібно виконати три умови.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, можна позбутися житла, незважаючи на погашену іпотеку: Ощадбанк "дарує" колекторам виплачені кредити клієнтів.