Українці буквально щодня завалюють "Київстар" скаргами та негативними відгуками. За їхніми словами, мобільний оператор не може надати нормальний зв'язок, при цьому не виплачує борги.

Про це заявив незадоволений клієнт на сторінці "Київстару" у Facebook. Мобільний оператор зробив рекламу одного українського серіалу, а у відповідь йому дорікнули за за якість зв'язку. Крім того, за словами українця, компанія винна йому гроші, але як накопичилася заборгованість, не уточнив.

"Закохані! Опа ча! В серіал? Ну ну! А в зв'язок не закохані? Займиться зв'язком і поверніть борги клієнтам, закохані Ви наші! Позорище!" - пише клієнт.

"Київстар", скріншот: YouTube
"Київстар", скріншот: YouTube

"Київстар" спробував з'ясувати, в якому населеному пункті у клієнта виникли складнощі, але це ще більше обурило його.

Популярні новини зараз
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Показати ще

"Обіцяли повернути кошти до 18 години 24 серпня. Але не сказали в якому році. Це складнощі? Займаєтесь рекламою серіалів, це у Вас гарно виходить, а зв'язок передайте в порядні руки", - парирував він.

Також клієнт зазначив, що йому набридло телефонувати мобільному оператору, щоб вирішити проблему. На його думку, "Київстар" – не дуже порядна компанія.

Відгук про роботу Київстар, скріншот
Відгук про роботу Київстар, скріншот

Відгук про роботу Київстар, скріншот
Відгук про роботу Київстар, скріншот

Нагадаємо, українці скаржаться на двозонні лічильники: замість обіцяної економії - одні витрати

Раніше ми писали про те, що українка заявила, що ПриватБанка обвів її навколо пальця з виплатою кешбеку: бонусу так і не побачила

Як повідомляв Знай.ua, доставили тільки частину посилки: клієнтка "Нової пошти" не розуміє, за що повинна платити