Один з основних мобільних операторів в Україні оголосив про відкриття нових торгових точок у різних містах, але не всіх абонентів порадувала така новина, адже lifecell вистачає проблем, які потрібно вирішити. Так, компанії порадили для початку покращити якість зв'язку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНевдоволений клієнт під постом компанії у Facebook зазначив, що українці щомісяця приносять lifecell пристойний прибуток, але нормальним зв'язком при цьому навіть "не пахне".
Живучи в місті, клієнт не має гарного зв'язку, а що вже говорити про села та СМТ.
"Ви, не шановний Лайфселл, не можете чи не хочете зробити нормальний зв'язок!?? Де таке було видано, живучи в місті, а зв'язок кака. Я вже про села і смт мовчу. Дніще під назвою Лайфселл", - сказано у відгуку.
Представник мобільного оператора поставив стандартне питання, щоб уточнити деталі проблеми, на яку скаржиться клієнт. Однак він не встиг відповісти, бо замість нього це зробив інший українець, який також незадоволений якістю зв'язку та обслуговуванням lifecell.
"**йово працюєте, покриття ганебне", - заявив він.
Раніше ми писали про те, що українці хапаються за голову: "Ощадбанк" перетворив оплату комуналки на півторагодинний квест
Як повідомляв Знай.ua, "Повне ла*но": Київстар самовільно підключає українцям максимальний тариф за інтернет та морозиться
Також портал Знай.ua писав, що гаманець навіть не знадобиться: у Новій пошті розповіли про корисну послугу та який бонус можна отримати за її використання