Монобанк - популярна фінансова установа, яка користується популярністю.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦей банк є повністю віртуальним банком, та немає фізичних відділень. З одного боку це зручно, адже не потрібно нікуди йти та стояти в черзі. Однак, якщо виникає якась проблема, то з'ясувати причини та отримати допомогу в деяких випадках дуже складно.
Саме в такій ситуації опинився один з клієнтів банку. Свій негативний досвід користування сучасним банком він виклав в гнівному коментарі на порталі Мінфіну.
Чоловік розповідає, що в нього є два рахунки: на юридичну та фізичну особу. Одного дня він вирішив перекинути кошти з карти фізособи на інший свій банківський рахунок. Це пояснив тим, що потрібно було виплачувати заробітну плату працівникам та сплачувати податки. Цей платіж він вказав як фінансову допомогу.
За словами чоловіка, це був терміновий платіж, тому всі очікували повідомлення про зарахування коштів. Однак замість цього сповіщення прийшов лист з проханням надати документи, оскільки платіж попав на перевірку. Попри те, що необхідні документи були надані швидко, банк не поспішив щось змінювати.
Ба більше, клієнт вже декілька разів телефонував в службу підтримки банку, де отримував однакові відповіді: "Точних термінів немає, але ми постараємось якомога швидше".
Сам банк у відповідь не надав чоловіку ніякої нової інформації, а тільки запевнив, що при появі нової інформації з ним обов'язково зв'яжуться
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, Monobank придбав новий сервіс: що зміниться для клієнтів
Раніше портал Знай інформував, "Жити без грошей...": у "Ощадбанку" українцям із заблокованими картками запропонували нову послугу
Також наш портал повідомляв, українець втратив більше 100 тис гривень через "Приватбанк": "Яка розумна людина там сидить..."