Монобанк - популярна фінансова установа, яка користується популярністю.

Цей банк є повністю віртуальним банком, та немає фізичних відділень. З одного боку це зручно, адже не потрібно нікуди йти та стояти в черзі. Однак, якщо виникає якась проблема, то з'ясувати причини та отримати допомогу в деяких випадках дуже складно.

Саме в такій ситуації опинився один з клієнтів банку. Свій негативний досвід користування сучасним банком він виклав в гнівному коментарі на порталі Мінфіну.

Відгук невдоволеного клієнта Монобанку. Фото: скрін

Чоловік розповідає, що в нього є два рахунки: на юридичну та фізичну особу. Одного дня він вирішив перекинути кошти з карти фізособи на інший свій банківський рахунок. Це пояснив тим, що потрібно було виплачувати заробітну плату працівникам та сплачувати податки. Цей платіж він вказав як фінансову допомогу.

Популярні новини зараз
В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Показати ще

Карта "Монобанка", скріншот: Youtube
Карта "Монобанка", скріншот: Youtube

За словами чоловіка, це був терміновий платіж, тому всі очікували повідомлення про зарахування коштів. Однак замість цього сповіщення прийшов лист з проханням надати документи, оскільки платіж попав на перевірку. Попри те, що необхідні документи були надані швидко, банк не поспішив щось змінювати.

Ба більше, клієнт вже декілька разів телефонував в службу підтримки банку, де отримував однакові відповіді: "Точних термінів немає, але ми постараємось якомога швидше".

Відповідь банку. Фото:скрін

Сам банк у відповідь не надав чоловіку ніякої нової інформації, а тільки запевнив, що при появі нової інформації з ним обов'язково зв'яжуться

Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, Monobank придбав новий сервіс: що зміниться для клієнтів

Раніше портал Знай інформував, "Жити без грошей...": у "Ощадбанку" українцям із заблокованими картками запропонували нову послугу

Також наш портал повідомляв, українець втратив більше 100 тис гривень через "Приватбанк": "Яка розумна людина там сидить..."