Один із трьох найбільших українських мобільних операторів, компанія Vodafone, яка користується великою популярністю серед киян, а також жителів центральних областей нашої країни, продовжує підносити неприємні сюрпризи своїм абонентам.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу абонент зауважив, що система бонусів мобільного оператора не приносить жодних плюсів для абонентів, а лише навпаки стимулює витрачати більше коштів.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного абонента мобільного оператора Vodafone на порталі для відгуків Otzyvua.
"Політика вашої компанії щодо використання бонусів абонентами є нікчемною. Людина нагромадила бонуси і використовувати їх може тільки після придбання послуг. Жодна компанія на ринку України, яка використовує бонусні програми, не вимагає перед розрахунком бонусами витратити ще якісь гроші.
Наприклад, мережа заправок ОККО, ти можеш за пальне повністю розрахуватись бонусами. На те вони й бонуси. У той час як компанія Life на початку війни для військових зробила безкоштовний зв'язок, ви продовжуєте під виглядом надання бонусів веслувати гроші лопатою. Ганьба.", - висловився незадоволений абонент мобільного оператора "Vodafone".
Раніше повідомлялося, "Дітям дзвонять колектори": українці оніміли від нової послуги оператора "Vodafone".