Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", який відомий своєю агресивною політикою нав'язування карток для одержувачів бюджетних виплат, продовжує подавати дуже неприємні фінансові "сюрпризи" своїм клієнтам.

Невдоволений клієнт банку зауважив, що йому довелося чекати понад 12 заради того, щоб просто відкрити рахунок і отримати картку. У "бонус" до всіх проблем із відкриттям рахунку українець отримав безліч дзвінків із невідомих мобільних номерів.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube
"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

Так ось, клієнт підозрює, що співробітники банку можуть просто "зливати" особисті дані українців прямо у розпорядження шахраїв.

Популярні новини зараз
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Показати ще

"Так і не зміг відкрити карту. У той час як у будь-якому іншому банку картка відкривається за 15 хвилин, в ощаді я чекаю на підтвердження своєї заявки вже 12 годин. Зате мені вже встигли зателефонувати шахраї (загугнув номер). У мене ще немає жодного рахунку". у банку, ні карти, нічого, але мої дані вже злили))", - поділився своєю незручною ситуацією клієнт "Ощадбанку".

Також у деталях з відгуком можна ознайомитись у скріншоті, який було зроблено на порталі Minfin:

Відгук невдоволеного клієнта "Ощабанку", скріншот: Minfin
Відгук невдоволеного клієнта "Ощабанку", скріншот: Minfin

Нагадаємо, грошові перекази у невідомість: клієнтка Ощадбанку втратила 20 тисяч, де ніхто не знає.

Раніше повідомлялося, "Ощадбанк" залишає без пенсії, українці програють боротьбу з банкоматами: "Знущатися зі старих".

Також, "Ви застрягли десь…": українці не можуть закрити рахунок через капризи "Ощадбанку".