Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", який відомий своєю агресивною політикою нав'язування карток для одержувачів бюджетних виплат, продовжує подавати дуже неприємні фінансові "сюрпризи" своїм клієнтам.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНевдоволений клієнт банку зауважив, що йому довелося чекати понад 12 заради того, щоб просто відкрити рахунок і отримати картку. У "бонус" до всіх проблем із відкриттям рахунку українець отримав безліч дзвінків із невідомих мобільних номерів.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
Так ось, клієнт підозрює, що співробітники банку можуть просто "зливати" особисті дані українців прямо у розпорядження шахраїв.
"Так і не зміг відкрити карту. У той час як у будь-якому іншому банку картка відкривається за 15 хвилин, в ощаді я чекаю на підтвердження своєї заявки вже 12 годин. Зате мені вже встигли зателефонувати шахраї (загугнув номер). У мене ще немає жодного рахунку". у банку, ні карти, нічого, але мої дані вже злили))", - поділився своєю незручною ситуацією клієнт "Ощадбанку".
Також у деталях з відгуком можна ознайомитись у скріншоті, який було зроблено на порталі Minfin:
Нагадаємо, грошові перекази у невідомість: клієнтка Ощадбанку втратила 20 тисяч, де ніхто не знає.
Раніше повідомлялося, "Ощадбанк" залишає без пенсії, українці програють боротьбу з банкоматами: "Знущатися зі старих".
Також, "Ви застрягли десь…": українці не можуть закрити рахунок через капризи "Ощадбанку".