Українці зараз платять чималі суми, щоб залишатися на зв'язку з рідними та бути в курсі всіх новин, проте навіть за таких високих тарифів Vodafone не може забезпечити гідне обслуговування, про що говорить відгук незадоволеного клієнта.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнт поскаржився на сервіс мобільного оператора в соцмережі Facebook. Vodafone у пості перерахував декілька способів, як тривогу перетворити на спокій. Один із них – зателефонувати рідним. І ось на цьому пункті в українця "підгоріло", адже зв'язок від мобільного оператора залишає бажати кращого.
При цьому клієнт зазначив, що Vodafone ніколи не забуває нагадувати про щомісячну плату і годує обіцянками.
"Будь завжди на звʼязку разом із Vodafone! - А ЯК? Якщо НЕ МАЄ зв'язку, тільки балачки та знімання коштів кожний місяць! Може не будете просити оплату, якщо не можете забезпечити зв'язок?", - обурився клієнт.
У відповідь представник компанії заявив, що Vodafone нібито працює над покращенням зв'язку та бере до уваги скарги всіх клієнтів.
"Прикро бачити, що вас засмучує якість зв'язку нашої компанії. Але хочемо запевнити, що ми ретельно вивчаємо всі зауваження щодо якості роботи покриття та вживаємо всіх необхідних заходів, щоб ситуацію покращити", - йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, "Вирішили під шумок стягувати бабло": на "Укрпошті" з'явилася додаткова плата за посилки
Раніше ми писали про те, що "Це якесь знущання!": Vodafone влаштовує клієнтам ранковий "терор", розсилаючи повідомлення, доки всі сплять
Як повідомляв Знай.ua, "Приватбанк" без пояснень відмовляє військовим у видачі кредиту: "Всі звертають на рішення..."