Найбільша українська державна компанія "Укрпошта", яка займається доставкою поштових відправлень, а також ще кілька фінансових операцій на правах від національних регуляторів, продовжує підносити неприємні "сюрпризи" для своїх клієнтів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу уважний клієнт "Укрпошти" зауважив, що у відділенні з нього вимагали гроші за п'ять днів зберігання.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Укрпошти" на порталі для відгуків про роботу компаній та сервісів Otzyvua.
"Отримували посилки у відділенні, 5 днів лежала посилка, і нам сказали, що за зберігання нам треба віддати 40 гривень? Я не розумію щось, це що жарт такий? Яке ще зберігання за 5 днів?"
Посилки лежать місяць і якщо не вручаються, то як зазвичай повертаються відправнику. Перший раз таке чую щоб за зберігання була оплата на укропочте та ще й за кілька днів! Що за новини такі, і чому ніхто не повідомляє тоді по смс про це і не посилається на якісь норми та правила самої укрупшти?
Чи вирішили під шумок стягувати тепер ще й бабло з людей на рівному місці ще й у період війни? Скот, немає слів. Просто немає слів! Шахраї якісь! Не пошта, а скотарня некомпетентного шахрая. Такі речі ви зобов'язані промовляти та повідомляти про смс, а говорити про це коли людина на 5-й день приходить забирає бандероль з Китаю", - ділиться своєю неприємною ситуацією незадоволений клієнт "Укрпошти".
Нагадаємо, "Проблеми з дівчатами": українець зауважив, що співробітниці "Нової пошти" перестали посміхатися.
Раніше повідомлялося, "Хаос у роботі та неповага": клієнтка Укрпошти обурена, як працівники поставилися до її листів.
Також, в українців залишилося півтора місяці, щоб отримати 5000 гривень: хто може звернутися за виплатою.