Не сказати, що всі клієнти Vodafone задоволені обслуговуванням та тарифами мобільного оператора. Однак, це не єдині причини, чому скаржаться українці. Декому з них набридають розсилкою СМС, та ще й рано вранці.

З неприємною ситуацією зіткнулася клієнтка Vodafone і написала про це на сторінці оператора у Facebook. Вона не на жарт розлютилася через те, що їй о 4 ранку надіслали СМС.

Vodafone. Фото: скрін youtube
Vodafone. Фото: скрін youtube

Жінка назвала це "знущанням" та зазначила, що тільки Vodafone дозволяє собі подібне. Зважаючи на все, це не вперше з нею сталося. Ймовірно, їй прийшло автоматична розсилка, як і іншим клієнтам, але компанії поставили логічне питання – чому б не зробити налаштування на інший час, щоб дати людям виспатися.

"Нащо ваша компанія знов у 4 ранку надсилає мені повідомлення? Це якесь знущання! Люди у такий час ще сплять. Тільки Водафон таким займається. Жодне підприємство не знущається зі своїх клієнтів так, як ви. Чому ви не даєте мені спати?" - обурилася клієнтка.

Популярні новини зараз
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації "Тисяча Зеленського": як батькам отримати гроші за своїх дітей Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Показати ще

При цьому клієнтка не отримала чіткої відповіді або вибачень від оператора, а лише шаблонну фразу.

"Просимо звернутись до нас в особистих повідомленнях, розуміємо вашу стурбованість тому хочемо допомогти у вирішенні", - йдеться у повідомленні Vodafone.

Відгук клієнта та відповідь Водафон, скріншот
Відгук клієнта та відповідь Водафон, скріншот

Нагадаємо, "Гірше колекторів": українка поскаржилася на YASNO - засинають дзвінками, вибиваючи неіснуючі борги

Раніше ми писали про те, що абоненти хапаються за голову: Lifecell оголосив про нове підвищення тарифів

Як повідомляв Знай.ua, кліент "Нової пошти" обурився розцінками на картон: "Заплатив за дихання пакувальника..."