Бувають випадки, коли охоронець чи касир у супермаркеті вчиняє дії, які є порушенням прав споживача. До таких порушень входить відмова в обслуговуванні під приводом "немає здачі". Про це повідомляє офіційний telegram-канал Держпродспоживслужби "Захист прав споживачів".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКоли касир заявляє, що він не має здачі і пропонує покупцеві самостійно йти та змінювати гроші, то це пряме порушення вимог законодавства про захист прав споживачів.
"Згідно з цими вимогами, касири повинні приймати у споживачів банкноти та монети всіх номіналів. Також касири повинні самостійно стежити за тим, щоб у касі були банкноти та монети, необхідні для видачі здачі", - йдеться у повідомленні.
Так, якщо ви купуєте товар, а касир заявляє – "решти немає", то можна сміливо заявляти, що це не ваша проблема. Якщо касир наполягає на своєму, слід звернутися до адміністрації та повідомити про інцидент, адже таким чином працівник магазину намагається перекласти свої обов'язки на плечі покупця.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, не поспішайте діставати гаманець: що робити, якщо випадково розбили товар у супермаркеті – закон на вашому боці.
Також наш портал інформував, що українців попередили, що вітчизняний сир може зникнути з полиць супермаркетів: які причини.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українські супермаркети переписали ціни на вино, пиво та горілку: який алкоголь у вересні обійдеться дешевше.