Для українців, які стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важливі новини. Справа в тому, що газопостачальна компанія "Нафтогаз України" розповіла, чи зміниться особовий рахунок клієнта у разі приєднання до компанії.

Про це стало відомо завдяки відповіді прес-служби компанії "Нафтогаз" у соціальній мережі Facebook на запитання клієнта.

Онлайн-послуги "Нафтогазу". Фото: скрін youtube
Онлайн-послуги "Нафтогазу". Фото: скрін youtube

У компанії зазначили, що номер особового рахунку за розподіл газу клієнтів АТ «Івано-Франківськгаз», АТ «Хмельницькгаз», АТ «Миколаївгаз», АТ «Київоблгаз», АТ «Житомиргаз», АТ “Львівгаз”, АТ “Сумигаз”, АТ "Вінницягаз" та АТ "Дніпропетровськгаз", тариф на розподіл газу, банківські реквізити для оплати залишаються незмінними.

"Нафтогаз". Фото: скрін youtube
"Нафтогаз". Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Показати ще

Крім того, оплату за послуги розподілу газу необхідно провадити до 20 числа поточного місяця. Переплата перед АТ “Київоблгаз”, АТ “Житомиргаз” та АТ “Львівгаз”, АТ “Сумигаз”, АТ “Вінницягаз” та АТ “Дніпропетровськгаз” зберігається та може бути використана як оплата майбутніх періодів.

"Нафтогаз". Фото: скрін youtube
"Нафтогаз". Фото: скрін youtube

Водночас у Нафтогазі наголосили, що змінилися методи передачі показань лічильників. Передавати їх можна з 28 по 5 число кожного місяця:

- в особистому кабінеті на сайті gas.ua

- у чат-боті GASUA у вайбер, телеграм та месенджер Фейсбук

- за допомогою голосового меню зателефонуйте до контакт-центру за номерами нашої гарячої лінії та виберіть кнопку 2. Телефони: 066-300-2-888 (Vodafone), 098-300-2-888 (Kyivstar), 093-300-2- 888 (Lifecell).

За допомогою SMS-повідомлення на номер 4647.

У той же час, при приєднанні до Нафтогазу ЕІС-коду клієнта, який зазначається у заяві – приєднанні, надається дев'ятизначний номер особового рахунку.

Відповідь "Нафтогазу", скріншот: Facebook
Відповідь "Нафтогазу", скріншот: Facebook

Дізнатися його можна за посиланням: https://gas.ua/ru/home/find-account або звернувшись будь-яким зручним способом до компанії, написавши в особисті повідомлення групи газопостачальної компанії "Нафтогаз України".

Зробити це можна за посиланням: https://www.facebook.com/NaftogazGasSupply на сторінку ДК “Нафтогаз України” у Facebook.

Також можна звернутися на гарячу лінію за телефоном:

- 066-300-28-88 (Vodafone)
- 098-300-28-88 (Київстар)
- 093-300-28-88 (Lifecell)

Крім того, можна звернутися до чат-ботів GASUA, Вайбер, Телеграм та Фейсбук.

Нагадаємо, передані показники лічильника ігноруються під час виставлення рахунку: у "Нафтогазі" пояснили, що робити.

Раніше повідомлялося, перевірка лічильників газу: за яких умов облгаз може не забирати прилад.

Також, облгаз наплутав – українець платить: споживачам перевіряють нерви на міцність неправильними платіжками.