Клієнти "Нафтогазу" нерідко скаржаться, що не можуть увійти до особистого кабінету та відповідно скористатися необхідними онлайн-сервісами. У газопостачальній компанії пояснили, що робити, зіткнувшись із цією проблемою.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Нафтогаз" намагається максимально залучити клієнтів для використання онлайн-сервісів, адже так зручніше платити за послуги газопостачання та користуватися іншими послугами, наприклад, отримувати акт звірки або перевіряти стан рахунку.
Втім, все частіше споживачі скаржаться, що стикаються з труднощами при спробі увійти до особистого кабінету. У відповідь фахівці компанії надали просту інструкцію, як виправити проблему.
Що робити, якщо не вдається увійти до особистого кабінету:
- перевірте або змініть з'єднання з Інтернетом;
- очистіть кеш та видаліть файли cookie;
- закрийте інші вкладки та програми;
- спробуйте відкрити сторінку в режимі інкогніто або в іншому браузері;
- перезапустіть пристрій;
- оновіть браузер до останньої актуальної версії;
- вимкніть сторонні програми блокування реклами або зміни геолокації.
Якщо ж рекомендації не допомогли, клієнтам рекомендують звертатися до служби підтримки компанії "Нафтогаз", де фахівці допоможуть у всьому розібратися.
Раніше портал Знай повідомляв, передані показники лічильника ігноруються під час виставлення рахунку: у "Нафтогазі" пояснили, що робити.
Також наш портал інформував, українцям показали, як під час війни не отримати величезні борги з комуналки: готуйте паспорт.
Крім того, ми писали, облгаз наплутав – українець платить: споживачам перевіряють нерви на міцність неправильними платіжками.