Українка заявила, що "Київстар" двічі зняв із її рахунку оплату за тариф. Свою скаргу вона розмістила у коментарях на офіційній сторінці мобільного оператора у соціальній мережі Facebook.

Абонентка запевняє, що мобільний оператор двічі зняв із її рахунку кошти під час активації пакета послуг за тарифом. За її словами, списання відбулися з різницею у 19 секунд.

"Київстар". Фото: скрін youtube
"Київстар". Фото: скрін youtube

"Стільки років з вами, а дедалі більше розчарувань щодо якості вашої роботи. З останніх - прошу повернути на рахунок повторно зняту оплату за тариф. Одна знята автоматично, друга позачергово - з різницею в 19 секунд. Повідомлення про автоматичне зняття коштів для оплати тарифу прийшло вже після замовлення позачергового нарахування пакета послуг”, – поділилася клієнтка.

"Київстар". Фото: скрін youtube
"Київстар". Фото: скрін youtube

Абонентка заявила, що зверталася на підтримку, проте допомогти їй поки що не змогли. Вона закликала повернути частину суми на її мобільний рахунок.

Популярні новини зараз
Бронь не гарантує спокою: військовозобов'язаним підготували новий квест – що треба встигнути Від ТЦК більше не сховатися: мобілізація дістанеться миттєво кожного ухилянта "Природа подає знаки": мольфарка вказала на небесні знамення, що свідчать про наближення миру Новий рядок у платіжках за газ: за що тепер беруть 441 гривню
Показати ще

"Співробітники вашого чат-бота не змогли допомогти. Жодного бажання платити подвійний тариф за один пакет послуг у мене немає. Як власне і залишатися вашим клієнтом", - обурилася українка.

Скарга на "Київстар". Фото: скрін facebook.com/kyivstar
Скарга на "Київстар". Фото: скрін facebook.com/kyivstar

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, по-старому вже не буде: мобільні оператори попередили про зміни в поповненні рахунку через термінали.

Також наш портал інформував, абонент стверджує, що Lifecell загрожує йому колекторами через 43 гривні боргу: "Навіть "Київстар" так не робить".

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, абоненти "Київстар" обурені, що не можуть додзвонитися до рідних, а тарифи постійно зростають: "Ви вже зажерлися".