У супермаркетах нерідко бувають ситуації, коли покупець через необережність впускає товар та розбиває його. Якщо це сталося, то не варто поспішати діставати гаманець, адже законодавство на стороні покупця. Про це розповідає telegram-канал "Знай свої права".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКупуючи в супермаркеті можна випадково зачепити полицю з товаром і розбити його, особливо якщо він у скляній тарі. У такій ситуації співробітники магазину можуть вимагати компенсацію, але одразу діставати гаманець не варто.
"Згідно зі статтею 323 Цивільного кодексу України ризик випадкового знищення та випадкового псування майна несе його власник, якщо інше не встановлено договором або законом. Адже покупець – не власник, поки не заплатить за товар", - йдеться у повідомленні.
Працівники магазину можуть наполягати на компенсації за зіпсований товар, але на законодавчому рівні вони не мають такого права. Стягувати подібні виплати можна лише через суд, у якому ще доведеться довести, що покупець зробив це навмисно.
Якщо конфлікт зі співробітниками загострюється і після всіх аргументів вони продовжують вимагати гроші за розбитий чи пошкоджений товар, потрібно викликати поліцію.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, у Держспоживслужбі розповіли, як продавці обманюють покупців: "фокуси" з обвішуванням та цінами.
Також наш портал інформував, купівля свіжої риби в літній період: на що звернути увагу, щоб не злягти з отруєнням.
Крім того, ми писали отруєння та втрачені гроші: українцям втюхують небезпечні продукти – де краще не закуповуватися.