Для наших читачів, яким важливо, що у них виходить у платіжках за комуналкою щомісяця, є дуже важливі новини. Іноді трапляється, що при отриманні квитанції за світло, споживачі здивуються сумою.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЩо ж це може бути, помилка контролера чи неточні нарахування? А може, це хтось краде світло?
Відповіді на ці питання надали в компанії Yasno.
За словами експертів, як правило, причина полягає у несвоєчасній передачі показань самим споживачем. Оператор системи розподілу щомісяця розраховує обсяг споживання кожного клієнта. Для цього від попередніх показань лічильника віднімають поточні - це буде кількість використаних кВт∙годин.
Якщо споживач повідомляє показання регулярно та вчасно, обсяг визначається завжди чітко. А ось за відсутності актуальних даних лічильника може бути суттєва похибка.
Адже в такому разі оператор системи розподілу змушений брати за основу показання, які були зафіксовані раніше, і виходячи з них розраховуватиме середньодобове споживання.
Наприклад, споживач взагалі не користувався електроенергією у будинку протягом кількох тижнів, не передав свідчення, але йому нараховано обсяг, як і в минулі періоди. Таким чином, обсяг визначений за середнім, а не за фактичним споживанням.
Потім інформацію про кількість використаних кВт∙годин отримує постачальник, застосовує діючий тариф та виставляє рахунок. Якщо оператор системи розподілу надав постачальнику середнє споживання клієнта, то сума до оплати може не відповідати очікуванням клієнта.
Щоб завжди мати коректний рахунок, потрібно передавати свідчення за два дні до кінця місяця та протягом трьох днів наступного. Надати дані можна безпосередньо оператору системи розподілу або через онлайн-сервіси YASNO.
Нагадаємо, українцям оголосили важливе попередження: "У жодному разі не переходьте".
Раніше повідомлялося, п'ять підстав, щоб відмовити у субсидії: українці мають це запам'ятати.