ПриватБанк вирішив похвалитися картами "єВідновлення", але отримав порцію тверезої критики.

У одному з дописів на Facebook , адміни сторінки повідомили, що ПриватБанк піклується про українців, яким як ніколи потрібна підтримка. Вони повідомили про картку "єВідновлення" від ПриватБанку, на яку повертають 15% за витрати на ремонт та відбудову житла, що понівечене повномасштабною війною.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Втім, у коментарях фінустанова отримала критику щодо того, що в терміналах самообслуговування неможливо більше поповнити рахунок євро картки. А через касу діють шалені комісійні збори.

Як ви піклуєтесь? Ви зараз прибрали можливість поповнювати валютні картки через термінали. Тобто це можна робити лише через касу. Але ... бінго, при поповненні (!) через касу у вас встановлено комісію! Ну, ок, замість того, щоб тримати свої євро на рахунку у вашому банку, ви стимулюєте те, щоб вони зберігались і витрачались готівкою. Дякую за таке піклування!

Популярні новини зараз
Залишать останню сорочку: які речі не будуть вилучати в ухилянтів-боржників Мобілізація з 18 травня: кого чекає посилена увага В Україні впроваджують новий спосіб оплати за тепло: що тепер робитимемо Крутіший за Audi та BMW: український преміум кар Leleka підкорив серця автолюбителів
Показати ще

Скриншот коментарів
Скриншот коментарів

У коментарі відповіді, працівники підтвердили, що в терміналах дійсно не можна поповнювати валютні картки.

Тарифи та комісії встановлюються індивідуально до кожної операції, якщо будуть будь-які зміни, ми обов'язково про це повідомимо. — написали у ПриватБанку.

Відповідь обурила клієнта ще більше. Він написав, що робот, який дає відповіді не здатний оцінити шкоду, яку заподівають подібні рішення.

ПриватБанк нашо ваш робот видає мені інформацію, яку я й без нього знаю??? Мене цікавить не його протокольна відповідь, а те, що ви робите свої сервіси незручними або обтяжливими для клієнта, і через свою жадібність втрачаєте можливість оперувати більшим обсягом клієнтських грошей. Але ваш робот неспроможний це зрозуміти, як, власне, і менеджмент, який приймає такі рішення.

Скриншот коментарів
Скриншот коментарів

Нагадаємо, ми писали, що українка втратила 2,5 тисячі гривень, але "ПриватБанк" переклав усю провину: "Це недбалість".

Як повідомляв "Знай.ua" "Зжер грошики, не сказавши спасибі": українець розповів, як термінали ПриватБанку обирають клієнтів.

Також "Знай.ua" інформував, все краще, ніж здається: експерти змінили прогноз курсу долара до кінця 2023 року, що чекає на українців.