Користувачі отримали нову можливість зв'язатися з фінустановою

Державний ПриватБанк оновив свій мобільний додаток та додав нове міню, у якому користувачі зможуть зв'язатися з банком через "Допомогу онлайн", месенджери або безпосередньо зателефонувати в банк, повідомила пресслужба банку.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

У новому меню можна знайти інформацію про подані заявки та безпосередньо повідомити банку про підозру на шахрайство. Крім того, там вказані додаткові номери телефонів, актуальна карта відділень, банкоматів і терміналів, офіційні сторінки у соцмережах.

Інфографіка ПриватБанк
Інфографіка ПриватБанк

Популярні новини зараз
У YASNO повернули українцям світло по 2,64 грн за кВт: але при цьому встановили ліміти - важливі подробиці Група крові батьків розповість про здібності дитини: вчені виявили несподіваний взаємозв’язок Все ще не достатньо: влада незадоволена тарифом на електроенергію. Будуть переглядати? 4 знаки Зодіаку розпочнуть новий етап у житті в найближчі 2 тижні: кому варто підготувати себе до змін
Показати ще

Допомога online. Для тих, хто звик оперативно розв'язувати питання прямо у застосунку.

Написати у Viber або Telegram. Не можете без улюбленого стікерпака? Тоді пишіть нам прямісінько у месенджери.

Дзвінок через Приват24. Як додзвонитись до банку з будь-якої точки на планеті? Просто! Телефонуйте прямо з застосунку.

Якщо клієнт банку раніше спілкувався з фінустановою через звернення, то в меню Історія заявок буде вся інформація про це.

Якщо ви хочете пересвідчитися, що вам дійсно дзвонили з ПриватБанку, представляючись нашими співробітниками, тепер це легко зробити самостійно. Перевіряйте номер телефону та історію вхідних дзвінків від нас. - йдеться у повідомленні.

Якщо в клієнта є номер карти шахрая, то цю інформацію також можна надати через меню "Комунікації". У пресслужбі зазначають, що інформація одразу поступить до фахівців, що займаються питанням.

Нагадаємо, ми писали, що українці стверджують, що ПриватБанк підсовує пошкоджені купюри: "Будьте уважні".

Як повідомляв "Знай.ua" у ПФУ зробили заяву про пенсії через банківські картки "ПриватБанку" та "Ощадбанку".

Також "Знай.ua" інформував, пенсіонер скористався банкоматом ПриватБанку і втратив цілу пенсію: "Жити за які гроші?".