Один із найбільших українських банків, який користується популярністю серед молоді через свій мобільний додаток та послуги кешбек, продовжує підносити своїм клієнтам неприємності. Українці скаржаться, що відбуваються дивні завантаження, а послуги просто зависають.

Цього разу українка розповіла свою історію, а також проблему із дуже великою сумою переказу, де потрібно було відправити 12 тисяч гривень. У результаті вийшло, що суму у неї з рахунку банк зняв, проте переказ отримувачу так і не надійшов.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки банку Monobank на порталі Minfin.

Monobank, скріншот: YouTube
Monobank, скріншот: YouTube

"Доброго дня. Вночі робила переказ на велику суму як на мене більше 12000 грн. Платежі чомусь не надійшли користувачеві, якому відправляла. Транзакція вантажить без зупинки.

Популярні новини зараз
Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей
Показати ще

Крім цього, я знаю про переклад на свою карту, який так само не дійшов. Техпідтримка банку відповідає шаблонно, як там бот, а не людина. Підтримка сказала мені, що останні платежі успішні, але за фактом мене обдурили, бо нічого нікому не дійшло! Як взагалі таке можливе, що ТП обманює. Чекаю на свої гроші!!!", - розповіла свою історію незадоволена клієнтка.

Всю ситуацію можна вивчити по скріншоті від незадоволеної клієнтки банку:

Відгук невдоволеної клієнтки Monobank, скріншот: Minfin
Відгук невдоволеної клієнтки Monobank, скріншот: Minfin

Нагадаємо, комуналка через monobank триває вже 2 місяці: обурений клієнт чує лише відмовки.

Раніше повідомлялося, Monobank не поспішає повертати доступ до коштів своїм клієнтам: у чому причина.

Також, податок на житло потрібно сплачувати вже на початку літа: як розрахувати суму та кому можна не витрачатися.