У системі ПриватБанку наприкінці квітня стався збій, через що клієнти не змогли розплатитися картками в терміналах, а також зняти готівку. У багатьох того дня списалися гроші в подвійному розмірі.

Клієнти ПриватБанку зіштовхнулися із такими проблемами 29 квітня. Масово надходили скарги на те, що не можна зняти готівку та сплатити покупки, а деякі через тиждень все ще чекають, коли їм на карту повернуться списані гроші.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

У пресслужбі ПриватБанку поспішили заспокоїти клієнтів та повідомили, що фахівці активно займаються вирішенням питання щодо повернення коштів. Однак не слід забувати, що банк працює за правилами міжнародної платіжної системи. Відповідно до них, при проведенні оплати суму можуть поставити не резерв, а не списати одразу.

Незабаром усі постраждалі отримають свої гроші назад.

Популярні новини зараз
Повинні з'явитися без повістки: кого чекають у ТЦК з 1 квітня Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні 3G в Україні більше не буде: до чого готують мобільні оператори Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати
Показати ще

"Така заблокована сума автоматично виходить із резерву на 11 день з дати проведення оплати, якщо до банку не надходив запит на списання", - зазначили у ПриватБанку.

Також українцям нагадали, що в деяких випадках гроші можуть повернутись на банківський рахунок навіть до 4 місяців, це максимальний термін.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

Раніше ми писали про те, що бюджет не гумовий: частину українських пенсіонерів залишили без доплат

Як повідомляв Знай.ua, популярний овоч встановив новий ціновий рекорд: огірки та помідори на його тлі здаються дешевими

Також портал Знай.ua писав, що майже 1000 доларів за 10 копійок: українцям показали монету, яка може озолотити