На офіційному сайті оператора з’явилось повідомлення про хвилю підвищення цін на тарифи.
Зростання низки тарифів охоплює абонентів передплаченого зв’язку з попередніх лінійок 2018 та 2019 років.

Магазин "Київстар", скріншот: YouTube
Магазин "Київстар", скріншот: YouTube

Абоненти вже почали отримувати SMS з "приємною звісткою" на свої смартфони.В Київстарі підвищення цін пояснюють тим, що індексують вартість послуг у тарифах, де ціна не змінювалася від 1,5 до 3 років.

"Індексація необхідна, щоб продовжувати підтримувати роботу мобільної мережі, відбудовувати зруйновані та будувати нові базові станції по всій Україні, збільшувати кількість генераторів та акумуляторів на обладнанні оператора. Ці зміни також допоможуть повертати український зв’язок на вже звільнені від окупантів території, а також у нові міста та села, які будуть звільнені у майбутньому"- пишуть вони на офіційному сайті.

З 27 квітня сплата за тарифний план зросте приблизно на 30% в залежності від тарифу. Зокрема в таких тарифах: "Київстар Дзвінки 2018", "Київстар Завжди Онлайн 2019", "Київстар Онлайн+ 2019", "Спілкування без меж 2019".

Популярні новини зараз
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

Повного переліку тарифних планів, в яких зміниться оплата оператор не оприлюднив.

Київстар, фото: YouTube
Київстар, фото: YouTube

Вже не вперше Київстар доносить новину про підвищення абонплати як "збільшення обсягу послуг". Однак з реакції користувачів у соцмережах (скріншот реакції нижче), їм не потрібні ці "додаткові хвилини для дзвінків на інші мережі та/або додаткові гігабайти інтернету", якими оператор "компенсує підвищення цін".

SMS -повідомлення Київстар відправляє абонентам щонайменше за 7 днів до підвищення цін.

Нагадаємо раніше, ми писали Lifecell заманює українців послугою, але абоненті обурені якістю

Як повідомляв портал "Знай.ua", "Заплатила за ніщо": абонент "Київстар" поскаржився на втрату 350 гривень

Також "Знай.ua" писав, що "Колгоспний сервіс...": абоненти Vodafone витрачають вдвічі більше за свої тарифи через збої, люди втомилися терпіти