Один із трьох найбільших українських мобільних операторів, компанія "Київстар", яка користується великою популярністю серед мешканців центральних областей нашої країни, а також у самому місті Київ, продовжує подавати неприємності своїм абонентам.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного абонента компанії "Київстар" на порталі для відгуків Otzivua.

"Київстар", скріншот: YouTube
"Київстар", скріншот: YouTube

"Ситуація: прошу допомогти підключити роумінг у листуванні в чаті. Оператор пропонує варіант, який мене влаштовує, погоджуюся, плачу 350 грн. Роумінг не працює. Запитую чому кілька разів. Чат згортають не відповідаючи. Зрештою, один з операторів відповідає, що мій тариф не передбачає роумінг і я маю звернутися до свого керівника.Кажу, що не маю альтернативних можливостей зв'язатися з керівником. Тільки за допомогою звичайного дзвінка з Київстару на Київстар, але перебуваючи у роумінгу. Котрий не працює.

Київстар, скріншот: YouTube
Київстар, скріншот: YouTube

Популярні новини зараз
Астролог назвав точну дату закінчення війни – надії на 2024 рік були марними Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Українцям доступна нова грошова допомога: хто отримає понад 10 тисяч гривень Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

Не працює так, що я навіть у контакт-центр задзвонити не можу. Говорять "шукайте альтернативні варіанти зв'язатися з керівником". Тож навіщо мені тоді Київстар, якщо ви мене змушуєте звертатися до іншого мобільного оператора, щоб спілкуватися? Що означає у світі "немає технічної можливості щось змінити"? Немає бажання. Тобто, запропонували мені за 350 гривень підключити послугу, яка у мене не працюватиме (і мали це знати заздалегідь. Якщо не знали, значить пофіксуйте програми, щоб було видно ви продаєте послугу чи повітря) і прямим текстом пишуть, що з них сторони все оформлено коректно.

Я заплатила за ніщо. Найкраще б волонтерам відправила. Я шокований "допомогою" і від того, що гроші зняли, а послугу не надали. А вважають, що так і треба. Ви не про людей, а про бездумне тикання кнопок та конвеєрні чати, як роботи. Грошей не шкода, шкода, що ви вважаєте, що таке надання послуг – це норма.", - розповів незадоволений абонент "Київстару".

Відгук незадоволеного абонента "Київстар", скріншот: Otzyvua
Відгук незадоволеного абонента "Київстар", скріншот: Otzyvua

Нагадаємо, Київстар просить абонентів заплатити ще по 50-150 гривень: додаткова "данина" за пакети послуг.

Раніше повідомлялося, тариф по 90 гривень та багато безкоштовних хвилин: lifecell, Київстар та Vodafone нарешті дали вигідні пакети послуг.

Також, "Колгоспний сервіс...": абоненти Vodafone витрачають вдвічі більше за свої тарифи через збої, люди втомилися терпіти.