Один із трьох найбільших українських мобільних операторів компанія "Київстар", яка користується великою популярністю серед мешканців центральних областей та самих киян, продовжує подавати неприємні сюрпризи своїм абонентам. Тепер українці страждають не через те, що немає зв'язку, а від того, що отримують послуги, які не замовляли.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДо речі, у скандальні ситуації потрапляють і навіть уже "досвідчені" абоненти, які давно користувалися послугами від "Київстар". Цього разу українець розповів, що оператор без його дозволу поміняти тариф на дорожчий, хоч попередній був уже оплачений.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню від незадоволеного абонента "Київстару" на порталі Otzivua.
"Користувався оператором "Київстар" уже протягом 4 років. Якось вони без мого дозволу вирішили підняти тариф, хоча до цього тариф був сплачений у повному обсязі. Кошти відлетіли у небо, а тариф сказали повторно сплатити.
І кошти вони не повертатимуть, які анулювалися. Технічна підтримка жахлива, не можуть правильно спілкуватися з абонентами. Просто жах, більше ніколи не користуватимуся Вашими послугами", - розповів незадоволений абонент "Київстару", який підписався просто "Дядя Вова".
Нагадаємо, щоб повернути гроші, треба ще заплатити: українець обурився методами "Київстару".
Раніше повідомлялося, "Списали без дозволу": абоненти Vodafone скаржаться, що втрачають гроші через непотрібні послуги.
Також, 45 гривень за один "зелений": українців шокували прогнозом курсу долара до кінця року.