Мобільний оператор "Київстар" намагається покращити свої пропозиції для українців, однак клієнти щоразу знаходять недоліки в роботі, на сайті відгуків українець звинуватив компанію в шахрайстві.

Відгук з'явився на сайті відгуків Оtzyvua.net. Клієнт Київстар під ніком Мирон Кровіцький написав, як вчинили у мобільному операторі з ним, коли він намагався змінити тариф.

Київстар, скріншот: YouTube
Київстар, скріншот: YouTube

Поповнили рахунок після зміни тарифу, кошти зняли за попередній тариф, а тому, що відбулась зміна тарифу, то ті кошти десь в повітрі не активні. Зв'язався з оператором. Оператор заявив, щоб ці кошти повернули (зауважу на номер телефону) потрібно поповнити новий тариф, після чого зможуть повернути кошти. По іншому ніяк. Що це за шахрайська політика. Порушення прав споживача. Виходить, щоб повернути кошти які вони кудись діли /списали за своєї помилки потрібно поповнити ще. — написав користувач.

Він також зауважив, що повністю незадоволений компанією, не назвав жодних переваг, а серед недоліків назвав відсутність жодних контактів зворотнього звязку, e-mail, чи адреси. Та зауважив, що оператори схожі на чатботи, які не вирішують питання, а люди в них як ходячі гаманці.

Популярні новини зараз
Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Якою буде погода у травні для українців: чи ховати парасольки та куфайки після квітневих дощів Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто
Показати ще

Нагадаємо, ми писали, що абонент "Київстар" поскаржився на втрату 350 гривень.

Як повідомляв "Знай.ua" українці нарікають на "Київстар": хочуть підсадити на контракт але люди знайшли купу недоліків.


Також "Знай.ua" інформував, Lifecell заманює українців послугою, але абоненті обурені якістю.