Мобільний оператор "Київстар" намагається покращити свої пропозиції для українців, однак клієнти щоразу знаходять недоліки в роботі, на сайті відгуків українець звинуватив компанію в шахрайстві.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідгук
Поповнили рахунок після зміни тарифу, кошти зняли за попередній тариф, а тому, що відбулась зміна тарифу, то ті кошти десь в повітрі не активні. Зв'язався з оператором. Оператор заявив, щоб ці кошти повернули (зауважу на номер телефону) потрібно поповнити новий тариф, після чого зможуть повернути кошти. По іншому ніяк. Що це за шахрайська політика. Порушення прав споживача. Виходить, щоб повернути кошти які вони кудись діли /списали за своєї помилки потрібно поповнити ще.
Він також зауважив, що повністю незадоволений компанією, не назвав жодних переваг, а серед недоліків назвав відсутність жодних контактів зворотнього звязку, e-mail, чи адреси. Та зауважив, що оператори схожі на чатботи, які не вирішують питання, а люди в них як ходячі гаманці.
Нагадаємо, ми писали, що абонент "Київстар" поскаржився на втрату 350 гривень.
Як повідомляв "Знай.ua" українці нарікають на "Київстар": хочуть підсадити на контракт але люди знайшли купу недоліків.
Також "Знай.ua" інформував, Lifecell заманює українців послугою, але абоненті обурені якістю.