У компанії Київстар не по-дитячому взялися за українців, та прагнуть якомога швидше та якомога більше "підсадити" на контрактну основу.

Плюшок обіцяють цілий віз. Від поповнення рахунку на 30 календарних днів до більш стабільних тарифів, які не змінюються щопівроку. Під дописами у Facebook на сторінці компанії відкриваються лише "видимі" і, переважно, позитивні коментарі, втім, там де ще не встигли зачистити, цілком реально прочитати не ванільні відгуки, а справжні.

Київстар, скріншот: YouTube
Київстар, скріншот: YouTube

Отже, що пропонує Київстар, і чому саме зараз так хочуть всіх перевести на контрактну основу. У коментарях відгукуються, що контракт — це вічна боргова яма, та через нього можуть "витікти" персональні дані. А насправді?

Київстар запевняє, що це працює навпаки.

Популярні новини зараз
Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня З 28 квітня та до 5 травня: "Нафтогаз" закликав споживачів оглянути газові лічильники Зобов'язали передати списки: ТЦК посилює "полювання" на ухилянтів
Показати ще

"Контракт допомагає захистити ваші персональні дані від шахраїв та зловмисників, адже всі зміни з номером та SIM може робити лише власник із документом, що засвідчує особу", - прокоментували у мобільного оператора.

Також серед переваг можливість спочатку користуватися послугами, а оплачувати їх потім.

Але коментарі під дописом нещадні. Ось деякі з них.

Валентина Цуренко пише: "Я з Київстар з перших днів і на контракті, але зараз, знаходячись за кордоном, втратила сімку, і як не просила в операторів дати можливість моїм дітям бути довіреною особою отримувала різні відмови. Не хочу і не буду більше з вами працювати"

Іван Шева пише: "Вигідно? Ви спробуйте на контракті зателефонувати не на того оператора, ви здивуєтеся станом рахунку"

Тимофій Гринько пише: "Ви іноді таку х*рню пишите... Контрактна форма обслуговування від вас означає відключити/анулювати сімку абонента без попередження, коли абонент за кордоном. Тим часом неконтактні сімки ви не відключаєте навіть після року не поповнення... Ваш обслуговуючий персонал у відділеннях не приймає довіреності для відновлення сімки і не надає зразок який би прийняли...".

Скриншот коментарів
Скриншот коментарів

Скриншот коментарів
Скриншот коментарів

Скриншот коментарів
Скриншот коментарів

Скриншот коментарів
Скриншот коментарів

Слід сказати, що позитивних відгуків також багато. Втім, вирішувати читачу.

Нагадаємо, ми писали, що тариф по 90 гривень та багато безкоштовних хвилин: lifecell, Київстар та Vodafone нарешті дали вигідні пакети послуг.

Як повідомляв "Знай.ua" Київстар просить абонентів заплатити ще по 50-150 гривень: додаткова "данина" за пакети послуг.

Також "Знай.ua" інформував, українці скаржаться, що "Київстар" списує гроші, не підключаючи пакет послуг за тарифом.