Один із найбільших українських державних банків "ПриватБанк", який відомий своєю великою мережею банкоматів та термінлів поповнення по всій території країни, продовжує "дарувати" неприємності своїм клієнтам.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу йтиметься не про те, як людям хамлять співробітники банку у відділеннях. Схоже, що з цим уже "зав'язали" та провели виховну роботу, проте залишаються проблеми несподіваних списань, про які клієнти навіть не підозрюють.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Banki.ua у розділі для відгуків.
"Вночі були регламентні роботи у ПриватБанку. Вночі з карти було (без мого відома) 6 транзакцій. 4 транзакції банк заблокував, а 2 пройшли. Зняли до 4 тисяч гривень (знімали в доларах). З банку жодних дзвінків для підтвердження не надходило. Вранці Як це все побачили, картку заблокували.
Але тепер банк розбиратиметься до 120 днів, кошти знімали кредитні, з цього випливає, що нараховуватимуть комісії, пеню, штрафи тощо. До речі, карткою не користувалися, її банк видав разом із карткою для виплат. Тепер питання, як працює служба безпеки банку? Чому не зупиняється нарахування відсотків?", - пише незадоволений клієнт "ПриватБанку".
Нагадаємо, гроші видно, але зняти не можна: клієнти Ощадбанку зіткнулися з проблемами, кошти просто "зависли".
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк спростив популярну послугу: що відомо.
Також, "Заблокували картку та шантажують": українець розповів, як Monobank "мотивує" повертати борги.