Один із найбільших українських державних банків "ПриватБанк", який відомий своєю великою мережею банкоматів та термінлів поповнення по всій території країни, продовжує "дарувати" неприємності своїм клієнтам.

Цього разу йтиметься не про те, як людям хамлять співробітники банку у відділеннях. Схоже, що з цим уже "зав'язали" та провели виховну роботу, проте залишаються проблеми несподіваних списань, про які клієнти навіть не підозрюють.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Banki.ua у розділі для відгуків.

ПриватБанк, скріншот: YouTube
ПриватБанк, скріншот: YouTube

"Вночі були регламентні роботи у ПриватБанку. Вночі з карти було (без мого відома) 6 транзакцій. 4 транзакції банк заблокував, а 2 пройшли. Зняли до 4 тисяч гривень (знімали в доларах). З банку жодних дзвінків для підтвердження не надходило. Вранці Як це все побачили, картку заблокували.

Популярні новини зараз
Дощі, похолодання та повернення "літа": прогноз погоди на вересень Що не можна підписувати в ТЦК: попередження юристів Пенсії за новими правилами: кожен українець отримає виплати Пенсіонерам доплатять 1000 гривень щомісяця
Показати ще

Але тепер банк розбиратиметься до 120 днів, кошти знімали кредитні, з цього випливає, що нараховуватимуть комісії, пеню, штрафи тощо. До речі, карткою не користувалися, її банк видав разом із карткою для виплат. Тепер питання, як працює служба безпеки банку? Чому не зупиняється нарахування відсотків?", - пише незадоволений клієнт "ПриватБанку".

Відгук незадоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: banki.ua
Відгук незадоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: banki.ua

Нагадаємо, гроші видно, але зняти не можна: клієнти Ощадбанку зіткнулися з проблемами, кошти просто "зависли".

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк спростив популярну послугу: що відомо.

Також, "Заблокували картку та шантажують": українець розповів, як Monobank "мотивує" повертати борги.