Великий український державний банк "Ощадбанк", у якому більшість громадян отримують свої законні соціальні виплати, продовжує давати "збої" у роботі. Цього разу постала проблема, яку досі ніхто не може вирішити, люди на окупованих територіях не можуть отримати доступ до мобільного додатку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець скаржиться, що не може отримати доступ до програми "Ощад" за допомогою пароля у мобільному повідомленні.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"З останнім оновленням "знаменитого" нового додатка "Ощад", стало неможливо увійти за допомогою смс-коду, код підтвердження надається тільки через дзвінок, який неможливо отримати, коли знаходишся в роумінгу рос. операторів."
Залишається тільки користуватися старим додатком Ощад, яке "дбайливо" ніхто не оновлює, і через який неможливо зареєструватися пенсіонерам, які мають пенсійну картку з фото! "Спасибі" від усіх громадян України, які вимушено залишилися!", - пише незадоволений клієнт "Ощадбанку".
Ось така проблема у користувачів програми "Ощад" на окупованих територіях. Українці пишуть, що така проблема тільки у "Ощадбанку", адже навіть у "ПриватБанку" можна написати до чату, де можна відновити доступ.
Нагадаємо, пенсіонер не отримує виплату з червня - у ПФУ пояснили, куди "пішли" гроші.
Раніше повідомлялося, що "Гроші підвисли в повітрі": українці з картами "Ощадбанку" не можуть отримати власну пенсію.
Також, відставити паніку: що робити, якщо затримують виплати для ВПО - куди звертатися.