Українець розповів, що з його картки "Ощадбанку" зникла вся пенсія, а у банку у вирішенні проблеми, за його словами, не дуже зацікавлені. Подробиці він розкрив у скарзі, яку опублікував на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧоловік розповів, що після зникнення картки пенсії він поспішив звернутися до "Ощадбанку". Він прийшов у відділення, де йому порекомендували дзвонити на гарячу лінію. Оператор також не зміг допомогти та направив до поліції. Зрештою, ситуація зайшла в глухий кут.
"5 січня 2023 року у мене зникла пенсія, мені залишили 10 грн, а 7ххх були переведені на картку якогось банку. Іду в Ощадбанк — дзвоніть на гарячу лінію, дзвоню — йдіть у поліцію, йду написав заяву чекайте, ми вас знайдемо, два тижня не шукають, йду сам. Знову, як і що, і стос паперу, йдіть додому, ми вас знайдемо", - розповів клієнт.
Українець зазначив, що ще звертався до відділення, але жодного результату це не дало.
"Читаю в інтернеті, що потрібно зробити в подібній ситуації, там знаходжу, що потрібно написати заяву до банку. 14 лютого йду в банк, питаю, що потрібно зробити, нічого не потрібно, чекайте", - додав чоловік.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Жахливіше я не бачила...": українка в "Ощадбанку" зрозуміла, що зарплата персоналу залежить від рівня нахабства, касу закрили перед носом.
Також наш портал інформував, чи інвестувати в українські банки: відсоткові ставки у гривні зросли, скільки можна заробити на депозитах.
Крім того, ми писали, "Неписані закони": клієнт "Ощадбанку" поскаржився на дивні правила зняття готівки.