Українка поскаржилася на Monobank, який, за її словами, без пояснень закрив рахунок та залишив її без доступу до соцвиплат. Цим клієнтка мобільного банку поділилася у скарзі, яку опублікувала на порталі Мінфін.

Українка розповіла, що користувалась послугами Monobank протягом двох років і не мала жодних претензій. Втім, банк раптово закрив її рахунок, на який надходила допомога на проживання від держави, оскільки вона є ВПО.

Карта Monobank. Фото: скрін youtube
Карта Monobank. Фото: скрін youtube

"У мене карта монобанку була більше 2-х років. Але сьогодні я зіткнулася з такою ситуацією, що в шоці. Мені на цю карту надходить соцвиплата ВПО. І ось вони мені прийшли, плюс у мене там депозит, а вони мені закрили рахунок і сказали чекати кошти, доки їх переведуть на інший банк", - розповіла жінка.

Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін

Популярні новини зараз
Будуть під постійним обстрілом: астролог вказав, на які міста чекає пекельний тиждень Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили" Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень
Показати ще

Клієнтка наголосила, що у банку навіть не пояснили, на якій підставі припинили співпрацю в односторонньому порядку.

"Але вони навіть не пояснили, на якій основі вони мені його закрили? Тому що я дуже обожнюю цей банк і не розумію їхніх дій. Як мені бути в цій ситуації?" - поділилася клієнтка.

Раніше портал Знай повідомляв, "Очевидне нав'язування": українець розповів, як ПриватБанк "втюхав" його мамі-пенсіонерці одразу дві Gold карти.

Також наш портал інформував, "Не користуйтесь банкоматом...": українці з картками "ПриватБанку" втрачають одразу десятки тисяч гривень через маленьку помилку.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що десятки тисяч "випарувалися" через одну помилку: українець скористався терміналом ПриватБанку і залишився без грошей.