Українка поскаржилася на Monobank, який, за її словами, без пояснень закрив рахунок та залишив її без доступу до соцвиплат. Цим клієнтка мобільного банку поділилася у скарзі, яку опублікувала на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка розповіла, що користувалась послугами Monobank протягом двох років і не мала жодних претензій. Втім, банк раптово закрив її рахунок, на який надходила допомога на проживання від держави, оскільки вона є ВПО.
"У мене карта монобанку була більше 2-х років. Але сьогодні я зіткнулася з такою ситуацією, що в шоці. Мені на цю карту надходить соцвиплата ВПО. І ось вони мені прийшли, плюс у мене там депозит, а вони мені закрили рахунок і сказали чекати кошти, доки їх переведуть на інший банк", - розповіла жінка.
Клієнтка наголосила, що у банку навіть не пояснили, на якій підставі припинили співпрацю в односторонньому порядку.
"Але вони навіть не пояснили, на якій основі вони мені його закрили? Тому що я дуже обожнюю цей банк і не розумію їхніх дій. Як мені бути в цій ситуації?" - поділилася клієнтка.
Раніше портал Знай повідомляв, "Очевидне нав'язування": українець розповів, як ПриватБанк "втюхав" його мамі-пенсіонерці одразу дві Gold карти.
Також наш портал інформував, "Не користуйтесь банкоматом...": українці з картками "ПриватБанку" втрачають одразу десятки тисяч гривень через маленьку помилку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що десятки тисяч "випарувалися" через одну помилку: українець скористався терміналом ПриватБанку і залишився без грошей.