Українець скористався терміналом самообслуговування ПриватБанку та втратив 20 тисяч гривень. Про це чоловік розповів у своїй скарзі, яку розмістив на порталі Мінфін.

Українець поділився, що робив грошовий переказ через термінал ПриватБанку на суму 20 тисяч гривень. У процесі він чітко вказав усі реквізити, але помилився у призначенні платежу. В результаті кошти "випарувалися", адже не дійшли до отримувача і в самому ПриватБанку платежу не бачать.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Клієнт обурився, що незважаючи на численні заяви, які він залишав, у банку, на його думку, не поспішають допомагати йому.

"07.12.22 через термінал самообслуговування було внесено суму у розмірі 20000 грн з неправильно вказаними даними, а саме, призначенням платежу, реквізити було вказано правильно. Кошти так і не надійшли до одержувача, не були повернуті мені. Було залишено кілька десятків заяв на повернення, на зміну призначенню платежу, але всі ці заявки нічого не дали. Зараз приватбанк не бачить жодного платежу і нічого не хоче вирішувати", - поскаржився українець.

Популярні новини зараз
ТЦК стане на заваді: що підготували 17-річним юнакам Гороскоп на сьогодні, 24 травня: стережіться конфліктів але будьте відкриті для сюрпризів Збирайте документи: "Нафтогаз" додав споживачам паперової тяганини До 12 150 грн щомісяця: українцям виплачуватимуть нову соцдопомогу— хто зможе отримати
Показати ще

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

У ПриватБанку відповіли на скаргу та порекомендували вирішувати питання з одержувачем коштів.

Раніше портал Знай повідомляв, "Очевидне нав'язування": українець розповів, як ПриватБанк "втюхав" його мамі-пенсіонерці одразу дві Gold карти.

Також наш портал інформував, "Не користуйтесь банкоматом...": українці з картками "ПриватБанку" втрачають одразу десятки тисяч гривень через маленьку помилку.

Крім того, ми писали, "вкрали гроші": термінал "ПриватБанку" залишив українця без копійки за душею.