Один із трьох найбільших українських мобільних операторів компанія Vodafone, яка користується великою популярністю серед мешканців центральних областей України, продовжує "дарувати" абонентам дуже неприємні сюрпризи.

Цього разу абонент розповів, як компанія стала автоматично знімати гроші з рахунку після того, як він забув активувати місячний план. А ось повернути гроші не вдалося.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного абонента компанії Vodafone на порталі для відгуків otzyvua.

Vodafone. Фото: Youtube
Vodafone. Фото: Youtube

"Зіткнувся з такою ситуацією. Не вчасно поповнив рахунок для активації місячного тарифного плану (залишалося на рахунку 100грн.) стали знімати по 25грн. (15 зв'язок + 10 моб. інт.) щодня, при тому, що я ними не користуюся.

Популярні новини зараз
Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"
Показати ще

Зателефонувавши на 111, мені сказали, що неважливо користуєшся/не користуєшся, гроші все одно знімуть. Запитав як вивести кошти - відповіли що тільки через їхнє застосування "Шарпей".

Гаразд, йду на їх шарпея, не виводить (єдина умова для переведення це комісія 6% та залишок на рахунку після переказу не менше 3 грн.), все дотримано, але не виводить. Пробував по-різному вивести, оператори розводять руками.

Проблеми клієнтів – це лише проблеми клієнтів. Я хочу вивести гроші в 0, і нехай навіть комісія з'їсть усю суму переказу, але аби такій конторі нічого не дісталося.

Компанії водофон - якщо створили додаток свій, то доведіть його до пуття щоб воно не глючило і не лагало. Не списуйте гроші за ненадані послуги. Надавайте якісні послуги зв'язку, а не так, як зараз.", - пише незадоволений абонент оператора Vodafone.

Відгук невдоволеного абонента Vodafone, скріншот: otzyvua
Відгук невдоволеного абонента Vodafone, скріншот: otzyvua

Нагадаємо, українка звинуватила "Нову пошту" у піднятті ціни на доставку прямо в дорозі: "На 60 грн".

Раніше повідомлялося, Vodafone пояснив, навіщо перезавантажувати телефон після поповнення рахунку: "Активувати вірусну базу?".

Також, "Банк плює в обличчя...": клієнти Monobank залишаються віч-на-віч з боргами, у людей немає жодних прав.