Один із трьох найбільших українських мобільних операторів компанія Vodafone, яка користується великою популярністю серед мешканців центральних областей України, продовжує "дарувати" абонентам дуже неприємні сюрпризи.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу абонент розповів, як компанія стала автоматично знімати гроші з рахунку після того, як він забув активувати місячний план. А ось повернути гроші не вдалося.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного абонента компанії Vodafone на порталі для відгуків otzyvua.
"Зіткнувся з такою ситуацією. Не вчасно поповнив рахунок для активації місячного тарифного плану (залишалося на рахунку 100грн.) стали знімати по 25грн. (15 зв'язок + 10 моб. інт.) щодня, при тому, що я ними не користуюся.
Зателефонувавши на 111, мені сказали, що неважливо користуєшся/не користуєшся, гроші все одно знімуть. Запитав як вивести кошти - відповіли що тільки через їхнє застосування "Шарпей".
Гаразд, йду на їх шарпея, не виводить (єдина умова для переведення це комісія 6% та залишок на рахунку після переказу не менше 3 грн.), все дотримано, але не виводить. Пробував по-різному вивести, оператори розводять руками.
Проблеми клієнтів – це лише проблеми клієнтів. Я хочу вивести гроші в 0, і нехай навіть комісія з'їсть усю суму переказу, але аби такій конторі нічого не дісталося.
Компанії водофон - якщо створили додаток свій, то доведіть його до пуття щоб воно не глючило і не лагало. Не списуйте гроші за ненадані послуги. Надавайте якісні послуги зв'язку, а не так, як зараз.", - пише незадоволений абонент оператора Vodafone.
Нагадаємо, українка звинуватила "Нову пошту" у піднятті ціни на доставку прямо в дорозі: "На 60 грн".
Раніше повідомлялося, Vodafone пояснив, навіщо перезавантажувати телефон після поповнення рахунку: "Активувати вірусну базу?".