Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", який відомий своїм агресивним нав'язуванням карток для бюджетників, продовжує сильно засмучувати своїх клієнтів. Цього разу йтиметься про те, що в банку відмовилися розглядати заяву про шахрайство за картами.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТривають дуже неприємні інциденти, коли клієнти банку бачать, що з їхніх карток переказують гроші на інші рахунки, але зупинити цей процес люди не можуть. А у банку ніхто не хоче реагувати на подібні проблеми.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеної клієнтки "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"У мене сьогодні з картки зняли на картку іншого банку гроші, без мого відома. Оператори банку, я дзвонила разів 5, ніхто мені не може допомогти! Навіть смс із підтвердженням не прийшло!"
Сказали, гроші зняли, та й годі! Лише банк заблокував картку! На якій не лишилося ні гривні! Не приймають заявку на шахрайство, на кшталт телефонуйте в кіберполіцію, і т.д.
Ні виписки списання грошей нічого не говорять. Як можна цьому банку довіряти? Я переселенець, збираю гроші, а за шахрайство ніхто з банку не може надати інформацію!!!", - розповіла незадоволена клієнтка "Ощадбанку".
Нагадаємо, затримки виплат: у Мінсоцполітики пояснили, кому із ВПО треба звертатися до соцзахисту.
Раніше повідомлялося, що у ПриватБанку проблеми з готівкою? Блокує переклади та затримує кошти Голд клієнтів.