Українець розповів, що у нього буквально вкрали гроші при внесенні готівки до терміналу ПриватБанку. Подробиці інциденту він розкрив у своїй скарзі на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець поділився, що намагався поповнити картку monobank через термінал ПриватБанку. Коли пристрій прийняв кошти, на екрані з'явилося повідомлення, що операцію провести неможливо. Гроші зникли, а термінал не видав навіть квитанції, що ускладнило можливість довести інцидент.
"Сьогодні при поповненні картки монобанку через термінал приват банку, вкрали кошти у розмірі 4800 грн. Все було як завжди. Запровадив номер картки монобанку, термінал запропонував внести гроші. Після внесення коштів видало напис "платіж не може бути здійснений" зверніться на (три літери) 3700. Не видавши навіть квитанції", - розповів українець.
У ПриватБанку відреагували на скаргу та зазначили, що, ймовірно, стався збій. Чоловіку запропонували написати заяву на повернення коштів, але наголосили, що йому доведеться оформити картку банку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Впасти на коліна та благати...": українці з картами "ПриватБанку" не можуть забрати свої гроші, люди цілодобово не сплять.
Також наш портал інформував, "Не користуйтесь банкоматом...": українці з картками "ПриватБанку" втрачають одразу десятки тисяч гривень через маленьку помилку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Ми передзвонимо...": українці з картками "ПриватБанку" опинилися у заручниках шахраїв, кредити – тепер покарання.